!هاتفی از غیب

!هاتفی از غیب

علم خمینی بر زمین نمی ماند..
مگر ما مرده ایم؟!

رزمنده‌ای جامانده از یاران شهیدش...
وَمَن یَتَّقِ اللَّـهَ یَجْعَل لَّهُ مَخْرَ‌جًا وَیَرْ‌زُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ وَمَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ | طلاق

پیام های کوتاه
  • ۱۰ اسفند ۹۳ , ۱۲:۴۵
    هدف!
جملک
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

... مردم درد دین هم ندارند دغدغه‌ی دین هم ندارند همه اش دغدغه و درد دنیا است بچه اش را سر هر کلاسی می‌فرستد هر معلمی می‌آورد ارگ گیتار سه تار تار نقاشی شنا فیزیک شیمی ریاضی نمی‌رود دست یک معلم دینی را بگیرد شما سراغ دارید یک کسی دنبال یک معلم دینی بگردد بگوید روی دین بچه‌ی من کار بکن که در آینده وقتی بزرگ شد به او نگویند با یک تار مو آدم به جهنم نمی‌رود دستش پر باشد بگوید چرا؟ با یک تار مو هم آدم جهنم می‌رود همان طوری که جنگل با یک نخ کبریت به آتش می‌نشیند جهنم ممکن است با یک تار مو انسان نرود ولی با یک تار مو جهنم شروع می‌شود من وقتی یک تار مویم را بیرون می‌اندازم به طرف مقابل دارم گرا می‌دهم علامت می‌دهم که من به این چهارچوب‌های دینی هیچ تقیدی ندارم اگر هم می‌بینی الآن یک چنین پوششی دارم تحمیل شرایط است تحمیل خانواده است اگر این شرایط و خانواده نبود من هم همانی هستم که تو فکر می‌کنی اگر با این بچه از کودکی کار می‌کردند وقتی بزرگ می‌شد گرفتار نمی‌شد مبتلا نمی‌شد ...

  • ۹۳/۱۰/۰۸
  • ۱۴۷۶ نمایش
  • آریا هاتف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی