!هاتفی از غیب

!هاتفی از غیب

علم خمینی بر زمین نمی ماند..
مگر ما مرده ایم؟!

رزمنده‌ای جامانده از یاران شهیدش...
وَمَن یَتَّقِ اللَّـهَ یَجْعَل لَّهُ مَخْرَ‌جًا وَیَرْ‌زُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ وَمَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ | طلاق

پیام های کوتاه
  • ۱۰ اسفند ۹۳ , ۱۲:۴۵
    هدف!
جملک
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

درس شهید مقدم برای ما به ژنرال‌های روسی

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۲۴ ب.ظ

در روسیه برای دریافت موشکی دقیق و انحصاری به ژنرال روسی رجوع کردم؛ موشکی که در برد سیصد کیلومتر خطایی در حد حداکثر ۲۵ متر داشت. پاسخ ژنرال روسی منفی بود و دلیل آن را هم کپی‌برداری از آن توسط ایران ذکر کرد. به او قول دادم این کار را نکنیم، اما او خندید. گفتم ما آن را خواهیم ساخت! با خنده مرا بدرقه کرد.

هرچه تلاش کردم، با مشکل مواجه شدم. راهی نیافتم الا اینکه به درگاه ثامن‌الحجج علیه‌السلام پناه ببرم. سه روز پیاپی بعد از نماز و زیارت، ضمن توسل، فکر می‌کردم. روز سوم به ناگاه پاسخ مشکلات خویش را یافتم و بعد از تشکر و زیارت مجدد سریع به هتل برگشتم و در دفترچه نقاشی دخترم طرح ذهنی‌ام را به تصویر کشیدم و در بازگشت از مشهد و بازطراحی کار، موفقیت به عنایت امام رئوف حاصل شد.

موشک ایرانی با مشخصات دقیق‌تر از موشک روسی: فاتح ۱۱۰

منبع: خاطره علیرضا زاکانی در تارنمای خبری تحلیلی جهان‌نیوز

  • ۹۳/۰۸/۱۷
  • ۲۲۸ نمایش
  • آریا هاتف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی